Help mij nu !

Deskundige ondersteuning

Persoonlijk en proactief

Belt u onze servicedesk, dan wordt u direct geholpen door iemand met verstand van zaken. Al onze medewerkers begrijpen bovendien exact wat IT voor u betekent. U krijgt snel concrete antwoorden en oplossingen.

Bij vragen of calamiteiten zijn onze servicedeskmedewerkers het eerste aanspreekpunt voor u en uw medewerkers. Daarnaast handelen zij alle meldingen van de monitoring software zo snel en zo goed mogelijk af. Alles wordt gerapporteerd in ons ticketsysteem.

Klantgericht
Voor goede service is meer nodig dan alleen kennis van IT, vinden wij. Daar hoort ook proactiviteit bij, en optimale informatievoorziening naar u. Onze medewerkers worden dan ook voortdurend allround bijgeschoold en getraind. U krijgt full service. Totdat alles weer 100% werkt.

Klantenportal
Bij onze servicedesk hoort toegang tot uw eigen klantenportal. Hier kunt u zelf de afhandelingsstatus volgen. Deze openheid is prettig voor u, maar heeft ook een extra controlefunctie. De informatie en verantwoordelijkheden blijven nooit beperkt tot één individu. Uw continuïteit staat voorop!

Totaal IT beheer & onderhoud

Vanuit onze unieke totaalaanpak kunt u ook profiteren van preventieve monitoring, snel vervangende apparatuur en modulaire service-overeenkomsten.

Heeft u hulp nodig? U kunt onze servicedesk bereiken op: 0181-641741 optie 1

 

WhatsApp WhatsApp ons